THEY'LL TELL ME THAT IT'S JUST BAD LUCK


HAR JOBBAT LÖR OCH SÖN PÅ VÅR ALLAS ÄLSKADE SIBYLLA
Jag har funderat på en sak och det är de olika
tiderna kunder bestämmer sig för att komma och äta
Att det kommer mycket kunder just mellan 11-14
det är ju ganska självklart och inget att fundera över
Men oavsett vilket tid på dygnet de kommer så är det ALLTID såhär:
Kommer en kund in genom dörren så kan man vara säker
på att: under tiden som man gör denne persons beställning så
kommer det komma in minst 2-3 kunder till och beställa.
Sedan kan det vara tomt i en timma tills nästa kund kommer
Men då kommer det samtidigt in tre kunder till igen (?)
Jag har tänkt att det kan bero på att den ena ser den andra
gå in på Sibylla och tänker: mm vad gott det skulle vara med en körv
Eller om det är någonting i luften som gör att alla samtidigt
tänker: fan nu är jag lite hungrig, måste köpa mat
Vad det än är så är det fruktansvärt konstigt, jag menar:
Vad är oddsen för att en person blir hungrig exakt
samtidigt som tre, fyra, fem, sex.. andra främmande personer/familjer?





over and out  / agnes

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller med dig till fullo! Själv jobbar man på briggen där hetset är på topp, även hetsätandet. Känner en otrolig samhörighet. Jag älskar eran blogg! Keep going girls =)=) wiho !!!!!

2012-02-27 @ 10:03:17
URL: http://fiaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0