Kattmänniska!

Jag är en såkallad kattmänniska.. Mina vänner kallar mig Katt Tilda,
Crazy catwoman, Katten ja allt man kan tänka sig.
Hur kommer sig detta att de gör de?
Jo kan bero på att jag älskar katter. Hade jag fått bestämma så
skulle jag haft en gård full att små katter som älskar mig.
Visst är de fantastiskt va de små liven har för betydelse för vissa.
Skaffar man ett djur blir det ju som ens egna lilla bebis.
Själv har jag två "bebisar" Tyke och Larry.. Nu kan man ju undra
varför jag valt att döpa de till de fåniga namnen.
Men eftersom vi har haft två tidigare katter som hette Larry fick han
också heta Larry eftersom de såg likadana ut.
Tyke kommer efter den älskade serien Hem till midgård och min katt är ju en
krigare så fick han de mest stotlig  namnet Tyke.


Tyke

Larry





Kiss och Kram Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0