FROM LCHF TO HCHF



IDAG ÄR DET EN SPECIELL DAG KÄRA NI
IDAG ÄR DET 4 VECKOR SEDAN JAG SLUTADE ÄTA KOLHYDRATER!
Har på fyra veckor inte ätit någonting som har mer än 6 carbs/100 gram
I två veckors tid har jag inte pratat om annat än denna lördag
Igår när jag skulle somna så kändes det som dan före doppar dan!
Har triggat igång mina nära och kära för att de ska fira dagen med mig
Ty idag skall det köttas och hetsätas allt med high carbs and high fat.
För rätta mig om jag har fel men det är ju det godaste som finns ?
Jag, Tilda och Jonas började dagen på motionshuset och sedan åkte vi till Willys
här är resultatet:

Not convinced?
Detta är bara vad vi handlat på Willys, kommer
noggrant uppdatera angående kommande inköp.
För en stund sedan åt vi frukost, det blev nybakta baugetter med salami,
Wienerbröd med pecannötscreme och våfflor med sylt och grädde.
Hann dock äta upp wienerbrödet och baugetten
innan jag kom på att jag skulle dokumentera
See you later / Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0